Fredagskväll i Linkan

Vilken kväll det blev!




Björn övertalade mig idag på föreläsningen att komma ikväll. Och det blev bara så lyckat. Så många kramar och inga krav. En öl och dans. Och jag var jag och jag dög precis som jag är. Precis som jag är. 
Testade NH inför nästa helg när gänget kommer! 
Prat med trevliga människor i kön.  Från Tranås..haha! Min VFU plats. 
Blev gissad till lärare på en gång. 
Fick bra betyg för glasögonen och inträdet betalt! 

Innnan dess var det andrum i kyrkan, 
mysigt och välbehövligt. 
Men ett stort men. 
Gick hem med ett stort hjärta! 

Jag har satt mig i en sits som jag bara har mig själv att skylla. 
Tyvärr är det ett mönster som jag inte vill veta av. 
Men jag reagerar, 
och jag kommer explodera. 
Men ikväll har jag ändå hanterat och respekterat.  
Och det är det viktigaste.
För det svalnar och falnar.

Men det är som att jag bubblar över.
Bubblar över av livet,
och jag vet inte var jag ska göra av mig själv.
Kan inte definiera.
Men jag är glad för det är livet,
livet som bubblar.

and I just want you feel the same feeling

är otroligt tacksam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback