To make you feel my love...

Igår blev det prestation igen...
Sådär jobbigt så att jag inte vill vara med längre, sådär så jag flyr från mig själv.
Tog på mig träningskläder och kilade ut och gick längs stångån med ipoden i öronen!

Har pluggat en timme nu och ska på förläsning snart! Det rä fredag och jag tror jag kan se fram emot en lite mer ledig helg än den förra! Och det är skönt!

Igår när jag och Elin åt frukost tittade vi på nyhetsmorgon och dom pratade om att skaffa barn, vilken ålder som var bäst.
Då fick dom in ett mail som dom hade fått och en kille skrev:

- Det är svårt att säga men jag tycker att det är värt ett försök varje kväll :D

Mohhaaa jag och Elin satte morgonkaffet/thet i halsen och skrattade!

Sen på dagen när brandlarmet gick i skolan säger våran tutor: Äh det brinner bara lite, vi har inte tid med det nu! 

Gårdagens ord var Habitus! 

Dagens ord är Hegemonisk! 

inatt kom du tillbaka till mig.
forgive me first!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback