35 av 40

35 av 40 elever var intresserade av min och Helens Ellengrupp! Åh vad glada vi var när vi var klara. Vi pratade och lekte värderingsövningar på löpande band. Så många individer och så olika.
Nu har vi bara suttit här hemma med en kopp kaffe och tagit in allt och lottat ut elever som ska få vara med i gruppen. Vi har planerat nästa träff och utbytt erfarenheter om livet över en bit mat.

Jag är smått trött nu men lycklig i hjärtat.

Det här känns bra och kul!

Ovissheten har blivit till visshet och jag är lättad, det är övergående :-) Det var värt pengarna!

Fick tillbaka min skrivuppgift idag från vår tutor, jag hade helt förträngt den och glömde bort vad jag skrivit om och om jag ENS hade lämnat in den. Frågade Elin med smått panik i rösten - Har jag lämnat in den?
Elin korrläste den ju så den var inlämnad och jag fick tillbaka uppgiften med orden "En synnerligen välskriven uppgift som stämmer helt överens med vad som efterfrågas! Jag säger bara att jag har min Elin att tacka för det, vilket samarbete!

Det är en intensiv vecka det här och jag går omkring med en känsla av att ha glömt något....har jag det påminn mig :D

Kommentarer
Postat av: nisan

jag är stolt över dig hjärtat.

2008-10-01 @ 18:07:48
URL: http://nisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback