Tinnerö









Bakispromenad i Tinnerö Eklandskap,
Lovisa, Elin och Emma lapade sol,
frisk luft,
och frihet.

Efter en jag minst sagt crazy kväll hemma hos Joel som slutade med kattallergi och jobbigt skvaller.
En kanonrolig kväll som slutade mindre skojigt, grejar liksom inte att hantera grejer när jag är för full.

Men efter en långpromenad i skogen och påfyllda reserver somnade jag i soffan.
Vaknade och gjorde mig iordning,
cyklade den underbara vägen upp till Elin. 
Vi fortsatte sen till Tim där vi kikade på film.
Lärarkväll på HG = KÖ!!!!
Mellanfest hos Joel som underhöll med utläggningar långa som romaner om våra hemtentor :-)
Äntligen efter långa seriösa samtal i HG:kön kom vi in och fick dansa!
Massor av ölkaskader. 
En bra kväll :-) 

Höll ner alkoholintaget rejält i lördags vilket resulterade i att jag kunde reda ut ett garnnystan istället för att nästla in mig igen, och det gjorde mig så lycklig och stolt. För jag kan ju, jag vet att jag kan.  

Ett sting av längtan kom igår,
gemenskapen,
den självklara,
som jag åkte ifrån och lämnade.
Har inte hittat den här ännu,
rädd?
Ja kanske.
Osäker och velig.
Vill men vill inte på samma gång.


Bokade biljetter hem till Lucia för förskoleåterförening och inflyttningsfest. Mysigt att komma hem :-)
Ska bli skoj att se det nya Rotanhuset och få komma tillbaka till jobbet och träffa alla där :-)

Ska iväg och träna snart, ska bara väcka Elin som sover sött i min säng. Sen blir det fikagrupp som min "snart sambo" brukar säga ;-)




Kommentarer
Postat av: Ewa

Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!! Kul att få se dig igen!

Jättekramar

2008-10-27 @ 16:42:10
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback