EN fin röd åvve!

Jag har numera en fin röd åvve som inte är gigantisk!

Idag har det regnat, oj vad det har regnat.

Efter skolan blev det mysisar och raggisar i soffan med täcke och skolboken, kaffe i handen och värme i hjärtat.

Sen blev det intensivt medelpass med Elin, oj vad vi svettades :-)


Sen blev det middag med Sebastian. Wok med grönsaker och grejer. Sen har vi lyckats fördriva tiden fram till nu med massa prat om både det ena och det andra. Några glas vin och lite choklad. Min gitarr låter fint nu också och den är glad för Seb har spelat på den och han har talat om för mig att gitarrer måste spelas på ibland för annars blir dom ledsna :-P

Nu ska jag sova. Mycket grejer imorgon på G. Brunch hos Joel och pluggelipligg till kl. 17! Wow vad kul,

Men sen är det rekreationshelg med mammsen och pappsen, fy vad mycket jag har att läsa!  

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Josefin

så den passade till sist? skönt!!

Hoppas du har du bra hos mor och far! :) vi ses efter helgen!! krams

2008-10-04 @ 00:30:08
Postat av: Susanna

Hej Emma - tack för din kommentar på min blogg - jag blev glad! :) Följer ditt Linköpingsliv här på din blogg - spännande och roligt. Jag pluggade ju själv ett år där, bodde i Student-Ryd och hängde på HG... Kram från Susanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback