Vilken dag

Efter en promenad längs strandpromenaden cyklade jag upp till skolan och möte upp Joel och Elin. Tentan hämtades ut och ett litet leende sprack upp. Visst blir man stolt när Ann-Sofi klappar en på axeln och säger - Riktigt bra jobbat tjejer! Vi passade på att ge tusenfalt tillbaka...hon är verkligen värd det :-)
Och ett VG på på PA1 tentan gör ju att det känns lite lättare att ta tag i TVÄS 1:an nu! Klassen återförenas sen fick vi reda på idag :-)

Jobbat på i skolan med gruppen. Jag, joel och prästkragen har dramatiserat och kanske inte gjort så mycket mer nytta. Men vi glider lite nu. Och så kanske det får vara.

Träffade Jossan som svarade på alla mina tvivel angående vårens projekt med ensamstående föräldrar. Där sattes motorn igång och vi försöker. Hjärtat klappade och jag kände. Ja det gör mig glad. Att jag kände! Hur häftigt är inte det...och vi kan, javisst kan vi! vi kan allt vi förmår!

Sen har det varit träning med Elin och vi bokade in myskväll på torsdag för att faktiskt umgås med varandra bara vi. Tror vi behöver lite ensamtid också.

Det regnade så sjukt mycket idag när jag cyklade hem från campus...och blåste värsta kastvindarna...så när jag precis bromsar in inför ett övergångsställe kommer en lastbil, kör rakt genom pölen och där var en stor våg över både mig och spanjoren brevid mig...HAAARRREEEE GUD vad vatten! Vi var genomblöta, totalt...jag kunde inte göra annat än att skratta, vi var ju redan så fruktansvärt blöta så vad gjorde det egentligen...och det var ganska skönt att inte bli arg utan bara skratta istället. Berodde nog på att Emma var påväg hem och inte till skolan :-)

Sov gott därute!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback