Lördag i solen


Att du fångar mig gång på gång.
Din famn är inte mjuk och varm, den kan vara det men nu är den inte det.
Men du låter mig vila och andas och det räcker. 

Inhandlade nya gumpisar igår på löplappet tillsammans med Pappa. Vi handlade och köpte bensin till gräsklipparna.... :-)
När vi kom hem så hjälpte han mig att starta åkgrsäklipparen och jag körde den så nu ska jag nog våga
handskas med den, kanske. Men helt ofralig är den inte, jag är fortfarande lite rädd när den backar fast jag lagt i ettan :-P
VI körde race sen, Pappa på åken oh jag sprang med den lilla. Så vi fick allt klippt en gång till så nu är det faktikst snyggt! Och jag är stolt! :-)

Planterade även om S:s tomatplanter och rensade rabatterna och fixade utanför huset. Jag måste väl snart erkänna att jag gillar att hålla på med trädgården. Fint blev det iallafall!

Sen kom Mamma och hon hade massa mat med sig och två flaskor vin. Så det blev trevlig middag oh gott rödvin! 

När dom hade åkt hem började jag städa och fixa lite inför söndag eftersom jag åker ut till ön idag.
Blev bjuden på middag på onsdag och jag blev glad :-)

Imorse var det tidig morgon för jag var fortfarande uppe i varv...så det blev en promenad längs sjönnen innna det var dags att städning i kyrkan! Det gick fort och smidigt och det var kul!

Nu ska jag snart dra mig ifrån min oas här på balkongen och göra mig färdig för att åka in och möta upp J och A. En kaffe först!

Min deo luktar WC anka....hmmm

Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback