Emma för...

...denna vecka KRIG med gräsmattan som jag insett är STOR! Och sen ska det envisas med att regna, så fort jag bestämt mig för att gå ut och klippa då regnar det, så då går det ju inte. Dessutom är gräset hur HÖGT som helst så det är en j*vla kamp att ta sig igenom det. Ingen finklippning direkt.. utan KAMP!

Nu ska jag äta och gå ut och slåss med gräsklipparen för jag är ju så feg så jag vågar inte åka själv på åkgräsklipparen. Det  heter i Emmas fantasi att jag motionerar samtidigt som jag klipper :-) Två flugor i en smäll eller nåt!


Kämpar annars med katarren och mitt inre!

Sol till er!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hoppas att det gick bra med gräsmattan, kvällen var ju fin i allafall.
*kram*

2008-05-23 @ 07:31:37
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/
Postat av: nisan

jag hejar på dig, i värsta fall får du väl dra fram med majete :)

Kram från mig som känner mig hedrad över att få stå i samma led som ambulansjanne,,det känns stort!

2008-05-23 @ 10:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback