Sol...

...på våran balkong!
Efter att ha städat och packat så sitter jag nu i solen på balkongen med en kaffe brevid mig och njuter! Det blir inte bättre än såhär. Har precis utbytt tankar om livet med J och det känns bra och skönt! Lite läskigt men bra!
Nu ska jag laga lunch och sen är det jobb som gäller men det känns bara bra!

Tar stora steg mot helgen, en helg som jag ser fram emot. 
 
Kryssning med C och co! Skiter i kläder och allt nu. Vi åker bara nu och har kul! :-)

Det kommer små fragment som svider och skär...speciellt drömmen inatt. Du varnar mig...och jag springer, springer runt runt....!

Men större delen av dygnet är bra. himla bra! 
Och jag tänker inte låta söndagen knäcka mig den här veckan! 

 Lunch var det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback