bäbisar....

Efter några dagar på landet i ett vinterlandskap vackert som få var det ändå ganska skönt att få komma hem. För alpstugan är hemma.
Pratade med E och C och blev helt lyrisk av denna mänskliga kontakt efter att ha åkt swebusbuss hem till Stockholm. Det var ju en hel upplevelse i sig bara det. Människor...helt faschinerande hur resor kan förvandla människor till vilddjur! Stressade vilddjur!

Tillbringade tisdagen på Astrid Lindgren och det var helt otroligt oroligt, jag var totalt understimulerad och blev hög av att lilltjejen fick byta avdelning och vi fick åka hiss. Ännu värre blev det när jag träffade C och fick totalt psykbryt för minsta lilla. Vi höll på att bli överkörda av E och sen mötte vi upp med J o S i Alpstugan och efter lite om och men och en hög Emma blev det ädelostsoppa med vitlöksbröd, tända ljus och våfflor med gemensamma krafter. 
Sen klämde vi några avsnitt av sjukhuset nerkrupna i soffan. Mys! 

Nu ska jag kika på barnmoskorna på tv, mitt liv består av sjukhus på tv och i verkligheten! 

Vi ska banne mig göra en Sofielunddokumentär!

whaaa jag vill inte ha barn längre... ;-) 

Stor varm kram till er alla!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback