Än är det nog ganska många....

...tårar kvar. Fast dom kommer inte ut lika lätt längre. Det trycker liksom inte på som förut. Men dom finns där, det gör dom.

Men jag är på uppgående. Har haft två kanonroliga eftermiddagar tillsammans med J igår och med C idag. Har skratta gott och hjärtligt! Så där innifrån liksom. Det kommer tillbaka. Jag är på gång.
Idag på HM hade jag så kul så jag vet inte hur jag ska kunna förklara ens. Hur kan allt bli så kul?
Ser fram emot fredagen...ska bara försöka hitta kläder som passar.

Sen på lördag kväll är det fika. En otippad fika...som jag ser fram emot! Någon som har ett bra tips på ett mysigt café. Give it to me!
Attsingen att E är i Sydafrika, just när man behöver henne som mest :-P

Nu ska jag hoppa in i duschen.

-
Saknar att få vara ditt barn.
Saknar att få räknas med i din omtanke.
Saknar odruckna kaffekoppar, oöppnade vinflaskor och outtalade ord.
Varför får jag inte finnas hos er längre?
-



image158
Känner mig lite busig,
som att vilja dricka ett glas rödvin,
dansa crazy fast det är tisdagkväll bara.
Känner att jag vill träffa min tjejer
som fick mig att våga börja använda leggings!
Saknar er!

Kommentarer
Postat av: Maja

ska du säga, sötis! ^^

2008-03-05 @ 10:06:41
URL: http://panicomaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback