Italien var....

....helt fantastiskt.

Vad vackert det är. 



God mat, värme, känslan av att göra något bra.

Svårt - Javisst. Leva i en annan familj är inte det lättaste. Allt handlar om att känna av vibbarna och alltid vara steget före på något sätt. Men tillslut blev det semester även för mig.

Varmt vatten och sol. Kankse inte lika mycket bad som om jag hade valt men varmt ljuvligt vatten!

God mat.

Insikt om hur livet kan vara så liak men så annsolunda, Perspektiv.

Har onekligen lärt  mig att stick ut och ta för mig. Slåss för sin rätt.

Sett så många varma hjärtan som vill hjälpa till, som månar och värnar.

För egen del, tankar så fruktansvärt mycket tankar.
Tillbaka till ett Afrika som kännts så långt borta, men nu så nära.

Bearbetar motvilligt. Det är så mycket.



Jag har verkligen försökt att få igen det jag raderade. Det är absurt hur mycket jag vill ha tillbaka de röda skosnörena. Det som gavs då. Rödvinsrus och skratt....ett löfte om ett helt annat liv.  Men du är trofast.




Idag en dag på stan med glass och shopping och den BÄSTA NYHETEN! Imorgon jobb och snart Bornholm, min egen semester! Ska bli skönt och spännnande :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback