tavlor och sytrådar på en grönblå heltäckningsmatta...

Hemma igen efter en kanonhelg i Sälen med bra skidåkning, sol, mycket snö och gott sällskap! Kunde inte ha varit bättre :-) Skönt att vara ute och bara ladda batterierna lite, kan behövas!

Kom hem till alpstugan till S och O, en aningen hyper efter att ha hämtat ett stort paket hemma från England. Wow säger jag bara. Han är cool. Äger numera en tavla av mig själv och jag är stolt!

image154

Idag har jag städat lite här i aplstugan och försökt få ordning på kursen i socialpedagogik. Inser att det inte var det lättaste att plugga på distans, men jag förösker gör mitt bästa.
Nu ska jag gå och träna med J och imorgon ska jag på assistentkurs i stan. Hoppas det blir bra!

Känslan,
igår.
Obeskrivbar.
Men när jag tänker på det,
går en rysning längs hela ryggen,
från mellangärdet upp till nacken.
En blandning,
av välbehag, oro och lycka.
Jag kom fram.
In under liksom.
Men allt hänger som i en sytråd.

Nej träna var det ju.



Dagens pluggmotivation!

Kommentarer
Postat av: Maja

ja, ego är vad du är ;)

du pluggar? va kul! hehe, jag hänger inte riktigt med...
ha en superb helg baby!

2008-02-09 @ 11:57:06
URL: http://panicomaja.blogg.se
Postat av: Maja

ja, oj, ett sånt iq-befriat inlägg måste jag göra snart...

2008-02-10 @ 18:31:21
URL: http://panicomaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback