Skapa

Jag skapar och formar under mina händer. 
Mina knogar vitnar, ditt ansikte vrids. 
Jag har makten, 
du kan inte röra dig en millimeter. 
Spänner blicken i dina ögon som tåras. 
Lyssna på mig.
Min väg är rätt.
Försöker se från ditt perspektiv men det finns inte utrymme,
det finns inte tid att bejaka dina känslor.



 Middag med E och E igår. Renskavsgryta med PRESSAD potatis :-) gott vin och kladdkaka. En mycket trevlig kväll som slutade på soffan med slutna ögonlock! 
Åkte tillbaka hem på förmiddagen idag och tog en sväng i centrum. Gick hem och pysslade med J.s present och kort. Pysslet ger mig lugn och ro.
Åkte in till stadsbiblioteket med S och lämnade tillbaka böcker från kursen som nu är  avhoppad! Vi promenerade och fikade för att sen fortsätta ut till J för födelsedagsfirande. Mysigt =)

Det är så konstigt jag tycker att jag har varit stark nu ett tag. Men ikväll rasade allt. Murarna föll och jag klarade inte av att vara stark. Men mina underbara vänner får mig att stå upp. Älskar er alla <3

Skapa med F, ja vad roligt!

Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: nisan

nu är du fri som en fågel :)

2008-02-17 @ 19:33:33
URL: http://nisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback