Mat och rödvin!

Helgen ser lovande ut!

Den här veckan, ja det som varit hittils har varit ganska tungt.
En dum förkylning igen...får PANIK! Jag hatar att  känna det komma. Men det känns som att dte håller på att ge sig nu faktiskt.
Massor av drömmar, drömmer om allt och alla....drömde inatt att förskolan blev invaderad av människor med pistoler och vi var tvugna att gömma oss och det var inte så himla kul. Kan ju inte säga att jag vaknar utvilad efter det.

Igår var jag på kurs. Assistentkurs och den var kanonbra! Det känns som att dom här kurserna är grymt självutvecklande. Går att applicera både i assistentjobbet och i förskolan och i livet i övrigt.
Jag blir så inspirerad av att se föreläsare och jag vill också stå där!

Längtar till helgen.

Middag med C
Skapande med F
Fira Mamma
Och en fullspäckad söndag!

Längtar efter orange
längtar efter röd och gul.
Längtar efter eld och vatten.
Längtan....ständig längtan!

Lars Winnerbäcks låt Tidevarv säger allt just nu om hur det är inombords.

Natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback