Det förgyller...

...vardagen! Det gör det verkligen :-)
Haft två kanondagar på förskolan. Trivs så bra. Mår så bra där!

Har även spenderat tid på Astrid Lindgren, spanandes på en sovande lilltjej, läsandes "hennes" (tjejtidningen) erotiska noveller:-P Aaaa men vad gör man efter ett antal timmar bara sittandes lyssnades på en surrande maskin... ;-)
Tänk att jag får betalt för det..haha!

Jobb imorgon bitti. Sen ut till ön för att ha sälen reunion!

Ikväll har det lagats mat, lyssnats på Uggla, delats på en halvflaska vin, baileys och jag har ätit nonstop så det proppar ut ur öronen.
Mailats lite också, det är småspännande :-)

Står upp, tror att det värsta har kommit nu.

Nu är det dags, jag vill, jag kan och jag måste!

Är så tacksam!

Godnattpuss till er alla!


Kommentarer
Postat av: Suss

Jag lånade den där tidningen av dig en kväll... började läsa novellerna och skrattade för att jag tyckte de var så fåniga... men efter ett tag kunde jag inte riktigt sluta... haha... att det kan vänd så. =)

2008-03-05 @ 08:19:04
URL: http://www.blings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback