But you've gotta make your own kind of music

...diggar till Köpinglåten, hur bra som helst.
R har precis åkt hem, vi har promenerat och fikat på café biblos. Latten är god där, riktigt god och det är ett himla mysigt ställe! Sen blev det soffan för oss båda och en wok med largeräkor utan skal!
Vi har kikat på The Holiday och det var kanske inte den bästa filmen att se idag när tårarna har tryckt bakom ögonlocken var och varannan minut, men med R fungerade det ritkigt bra. Och jag var stark och passade på att slänga tanborstarna samtidigt som hon var här så jag slapp det traumat själv.

Jag och S har blivit uppvisade i kyrkan idag och det gick ju faktiskt bra men det kändes lite lustigt! Vi blev tom raggade på under fikat av en hypernervös körmedlem..chokade sprang vi hem till alpstugan igen och S åkte iväg till jobbet och jag svidade om och promenerade till min kyrka för att möta upp med R.
Väl där kom livet ifatt och jag näst in till kapitulerade vid fikabordet. R och L gjorde hjärt och lungräddning och jag kunde efter några tårar och ett sammanbitet - Jag orkar inte längre.... ställa mig upp och njuta av resten av dagen tillsammans med R.

Ett stort tack direkt från hjärtat är på sin plats!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback