Lussebullar

Jag har börjat glömma mina tvättider, vilket är väldigt ovanligt, jag brukar ha koll :-P
Jag säger som Helena sa den natten när jag fibblade bort min telefon, - Emma gör inte sånt här :-)

Jag bokar min tvättid och så skriver jag inte upp den, vilket gör att jag under veckan byter tvättdag i mitt huvud till en dag som passar lite bättre och så när jag ska tvättid så kommer jag ner och tre veckor i rad nu har tvättiden varit kvällen eller morgonen dagen innan. Upss!

Igår var det ganska skönt att slippa tvätta faktiskt.
Efter lussebullefrukost och kaffe under föreläsningen och faktiskt en produkiv pluggdag därefter blev det friskis och svettis och deras corepass....aj aj aj min mage, det tar, idag är jag väl medveten om att jag har en mage...som om jag inte vore det annars :-P

Cyklade förbi hemköp och köpte pepparkakor, brieost och nybakat bröd. Hem och in i duschen och kokade soppa. Sen stod Helen utanför dörren med en flaska vin och vi slog oss ner och avnjöt middag med tända ljus.
Efter några glas vin var vi redo att börja planera torsdagens Ellenträff där ämnet sex, lust och kroppen ska behandlas. :-)

Haha vad skoj vi hade...fnittriga som få kikade vi i RFSU:s infoböcker och planerade kondomrullningar på bananer och andra lekar!

Jag är så grymt tacksam över Ellen ja och Helen då också ;-)

I söndags hade vi julupptaktsheldag:

Började med att gå på gudstjänst tillsammans med Elin och Joel, vi skrålade och sjöng :-) Mys! Sen fikade vi och blev indragna i planerna inför vårens "äldre ungdomsaktiviteter" vilket är ganska skoj tycker jag!
Efter en lång kyrkvistelse cyklade vi till gamla Linköping där det var julmarknad, regn och massa folk! Vi gick nåt varv men gav ganska snabbt upp för regn är inge kul!
Senare möttes vi upp på hemköp, vi som skulle baka :D Tim, Andreas, Joel, Elin och Emma skulle baka pepparkakor och Lussisar och bakade gjorde vi, både det ena och det andra ;-)



Kvällen avslutades med film i Joels soffa och det var nog den bästa kväll på länge, så skönt som det var då att slumra i en mjuk soffa har det inte varit på länge.

Nä nu är det dags att sätta igång den här dagen!

Kommentarer
Postat av: Ruff

Mysigt.... När blir det gardellkväll då? Då måste vi ju försöka hinna med innan jul.

2008-12-04 @ 09:28:31
URL: http://jensuno.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback