Viva la Linköping...

.....viva la Elin
.....viva la Emma
.....viva la rödljus
.....viva la rödtjut

VIVA LA MEXICO, viva la taco!

Åh Emma och elin har skrålat som tokar idag på vårna färd till Tornby och till IKEA. Vi cyklade fel, behöver jag säga mer....! Muhhaa att vi alltid lyckas men vi har intalat oss attd te är ju såhär man lär sig hitta.
Elin shoppade en skohylla, en spegel och en dator!
Vi packade cyklarna fulla. Jag och min cykel och fluginvasion!

I linköping är det alltid motvind, uppförsbacke och flugor!

Nödproviant intogs på Burger King med urinvånare från Östergötland som pratade BRED dialekt. Lokal attityd PÅ!
Vi packade om och ner datorn i min väska för att slippa kartongen, allt i onödan för att senare inse att allt hade gått utan den manövern. Men men!

Vi skrattade iaf gott åt våran utflykt!

Ikväll blir det jättelugn kväll med en kursuppgift och uppföljaren på Bridget Jones dagbok!

Igår var det fransk film med tillhörande middag och blåbärspaj med fullt "vardagsrum" !




Var fan är vi?



Ska klä in min lägenhet i kantskydd eftersom J envisas med att göra gymnastiska konster överallt och ingenstans! ;-)


Dagens soundtrack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback