Så glad!

Ett litet sms ramalde in på telefonen i eftermiddags och jag tappade helt fattningen, glädjen bubblade upp från magen och upp i huvudet och tog över hela känslospektrat. Stod i A.s kök och skulle fika med dom och jag började svamla,

- Min sambo, syster nej systers sambo friat! Och leendet tog över hela ansiktet och rösten höll inte. Tårarna var nära och där stod jag på jobbet och tappade helt fattningen.
Haha B och A tittade storögt på mig och grattade och jag svamlade. Leendet har hållt i sig hela eftermiddagen och jag längtar tills det är dags!

GRATTIS!



Nu dånar Johnny Casch i högtalarna och jag ska ta ett glas rött medans jag väntar på dom andra och vi ska laga sommarmiddag innan vi drar till Vätö för kräftis.

Min mage skriker av hunger!

Jag kysser Stockholm på kinden och packar min väska.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hoppas att du har haft det skönt ute på Vätö. Trist med regnet!



Jobbar du den här veckan?

Hur ser onsdagen ut för dig pch Cattis?



Kram kram och vi hörs!

2008-08-04 @ 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback