Nu är Emma...

...trött på festandet, faktiskt.
Jag är ordentligt sliten och ser fram emot att få bli etta ikväll på finsittningen.
Jag har inte så mycket att ge längre. Mitt energikonto är slut och alla intryck och nya upplevelser har pumpat känsloreserverna fulla till bristningsgränsen.

Vi vann gyckelfestivalen igår :-) Vi rockade gärnet! I regnet....och sen var det förfest i Ryd! Med våran vinnande grupp!

Nu ska jag gå och möta upp min livs levande bokhandel och köpa kurslitteratur!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hm...tyckte jag hörde nått nångång om att inte festa ;) Tror jag hörde fel, eller det kanske är från och med nu ler



jättekramar!

2008-08-28 @ 18:37:41
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback