För du äger...

...mig. 

Chanslös mot min motståndare.

Hur ska du kunna överträffa det här? Hur, hur hur?
Inte ens du kan överträffa det här. Det är ju omöjligt.
 
Och tiden går som i cirklar.

Försöker men reserverna är tomma och jag vill äga.

Äga och teckna garanti.

Det var längesedan dom svarta slöjorna smekte, smekte det röda.

Och jag spelar, spelar så jävla bra.

Spelar min egen pjäs, en repris från tidigare, minns inte när.
Men en repris.

Och det är det som får mig att känna det salta mot kinden, faktum att det upprepar sig.
Faktum att det här inte går att överträffa. 

Just nu. 
 

Ordbajs innan plugg, ska gå till waynes på torget och fika och plugga, är trött på min duk, är trött på min dator :-P 

Kursuppgiften se upp. 

Fick tillbaka mitt liv igår. 

En tanke....
dom söker samtalsledare till grupper med 14 åriga tjejer här i Linköping, man ska samtala om tjejers rättigheter,kroppen, sex ja allmänt liksom....mitt hjärta klappar lite extra, tror ni på det? Det är Rädda barnen som håller i det och man får utbildning. 

Over and out från En Emma På Väg Upp! 


 

Förfest hos Elin igår, vi skrålade och orden träffade precis där dom skulle!

Kommentarer
Postat av: nisan

jag tror absolut på det! utan tvekan, kör hårt!

2008-08-29 @ 20:38:53
URL: http://nisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback