En näve näring

Det är tungt nu och jag är svag, liten och svag.

En ledsen söndag, full av besvikelse men med ett bättre slut än början.

Jag övar mig på att må dåligt,
tillåta mig,
det är inte så lätt,
hjälp mig att bromsa.

Jag behöver gräva, vända, vrida och få råd.

Älskade hjälp mig bromsa.

En fin spelning i lördags på diselverkstaden. Nina och Stefan är så vackert vanliga så att det gör ont! Jag ryser!



Gud, jag saknar.
Är ensam och saknar.
Allt det som jag sprungit ifrån,
allt de som jag inte ens velat ta i med tång kommer nu.

Vill säga ett stort grattis till söttjejen som fyller år idag! <3

Kommentarer
Postat av: nisan

TACK!

2008-04-15 @ 18:07:37
URL: http://nisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback