En bra början...

...på en helg var ju att få en totalrenovering på kvällskvisten på Scandic nere i centrum . Efter en dag på förskolan blev det vin och kebab i personalrummet tillsammans med härliga kollegor. Sen drog vi oss ner till centrum för en kväll på Spa!
Och vilken kväll det blev, lite smålulliga ramlar vi in på hotellet och ikläder oss vita morgonrockar och tofflor. Vi får body scrub och ansiktsbehandlingar. Mumma för själen och kroppen!
Nu sitter jag som en mjuk hösäck i soffan, tagit ett glas vin och smaskat lite på några kakor som S bakat. Jag har så dålig karaktär. Men goda var dom. Får väl ta en promenad imorgon bitti längs sjönnen!

Nu fattas bara någon att krypa ner brevid och va mjuk med. Huden är len som på en bäbis.

Var sak har sin tid!

Jag ska gå och lägga mig nu för jag känner mig lite ensam och rastlös så det är lika bra att krypa till sängs och mysa med björne som är mitt trogna sällskap.

Kram från en tjej med obalans i hyn ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback