Afterwork

i fredags var det dags för afterwork igen! Vi får nu sluta kalla det för afterwork, eller vi träffas ju efter jobbet men ungefär där tar väl likheten slut ;-)
Det var tre tappra själar som pallrade sig iväg till alpstugan efter en hård arbetsdag på sofielund efter att ha kollat in nya centrum som bara ploppat upp från ingen stans :-)

Med tre lådor mat och två flaskor vin pös vi ner i kökssoffan och började prata om livets viktigheter. Och vi fortsatte i ungefär 6 timmar! Ack så trevligt vi hade det!

Tungt var det dock morgonen efter, städdag....! Efter en ipren och en flaska vatten och två timmars sömn till pallrade jag mig upp och gjorde kaffe och satte mig brevid S som krattade i våran trädgård. sen hjälpte jag faktiskt till en del.

image167
 kameran är omåttligt populär

image168
E vill va med på kort, hon vet inte bara om det ännu

image169
C också!
image170
Såhär mycket av mig fastnade på bild....hm undrar om det beror på fotografens tillstånd månne!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Haha! Kul var det även om dagen efter var så lagom munter:/

2008-04-29 @ 07:23:26
URL: http://detstoraidetlilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback