tröstaren

Det är torka på min blogg.....det kanske inte gör något riktigt men men.
Jag ligger hemma i min säng och kurerar förkylning fortfarande. Känns som att det blir lite bättre men det så långsamt som det bara kan gå. Blir lite stressad utav det men jag läser böcker för fullt!
Idag har jag gett mig ikast med Tröstaren av Karin Wahlberg:
 


Också en himla bra bok dock typ den femte eller sjätte i en serie men det går bra att läsa dom i oordning också!

Åh vad jag längtar efter att få röra på mig, få springa eller gå eller gå på friskis....vad som helst bara det ger mig lite energi. Det här är det hemskaste jag varit med om. Förkylning på förkylning, jag är inte skapt att var bland människor allrahelst inte små snoriga barn.
Idag har jag sovit läst sovit läst sovit läst och faktiskt duschat nu på kvällen! Det går framåt och om jag knarkar mitt kortisonspray mår jag ganska bra men jag ger mig inte förns jag mår bra nu! Nu får det vara  nog. Jag är 21 år inte 71 jag ska orka va igång en hel dag men om kroppen måste slåss med virus och bakterier hela tiden funkar inte det.
Jag har även spanat in driftersresan på nätet....Nice!
Det kostar inte så fasnasfullt mycket att messa från sydafrika, jag tror jag är räddad!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback