Nu passar det

nu har läkaren skrivit ut dubbel jävla antibiotika kur, nu när jag legat hemma i fyra dagar och haft ångest....nu! Nu när det nästan har lättat lite...nu när hon skrämt upp mig till döds att jag kommer bli tvärsjuk när jag slutar med tabletterna och åker till Afrika! Nu...nu passar det!
Jag ska gå till apoteket och hämta ut mina tabletter plus malariatabletterna, jag har på känn att jag kommer få högkostnadskort på apoteket inom en halvtimma!

Yes jag är 20 inte 85!

Jag och Daniel åker till Dalarna ikväll....jag var astaggad nu är jag inte det längre....dumma doktorn...!

image119
Frukost vid brunnsviken....jag var inte sjuk då...!

image120
Ledsna läppen?

image121
Ledsna Emma?

image122
Näe Glad jag ska inte deppa mer nu...nu ska jag ju bli frisk...iallfall i tio dagar innan pencellinkuren tar slut...dumma doktorn!

image123
Nu åker vi!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ni är så söta!

2007-09-17 @ 08:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback