Hemma hos Emma :-P

Idag har jag gett mig ikast med Hemma hos Martina av Martina Haag. Jag skumläser den lite för det är andra eller tredje gången jag läser den. Den är så himla rolig bitvis så det går liksom inte att låta bli att skratta :-) En lättsam lättläst bok!  

Omslagsbild: ISBN 9789164201799, Hemma hos Martina

Chefen ringde på förmiddagen och beordrade mig att vara hemma veckan ut, skönt på ett vis men ändå trist, jag börjar kunna det här nu. Men det släpper inte, fan.
Mina tjejer jobbar och jobbar med våran resa medans jag ligger här och jäser....jag beställde iallafall tid för att fixa endagslinser på onsadg, en sak mindre att tänka på. Får hämta ut malariatabletterna då också och kanske ta en tur till stan. 
Nu måste jag gå ner och sätta på videon det är den uppgift jag ha hemma nu när jag är sjuk, sätta på videon åt pappa så han kan se fotbollen när han kommer hem! 
Adjöken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback