Varmt!

Helgen har gått i grillningens tecken!

En schysst helg tillsammans med en schysst kille och schyssta kompisar är iof olidligt trött på att ha jättefint runtkomkring mig pga av visningen av lägenheten. Det suger! Men imorgon är det sista dagen!

Over and out!

                                      


 


Ni måste ju få se mina estetiska konstverk i lägenheten också ju






Nu är det dags att sova! Barnen väntar imorgon!

Vad ska jag göra med mitt liv? Jag har haft fetångest den här helgen och har fortfarande i lagom dos...En Nisan- fika limdrade dock den värsta ångesten nu är det bara som en molande värk någonstans i magtrakten kvar!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Åh Julia!! *Saknar*
En annan grej, du är grymt snygg på den där bilden. Är du väl iofs annars också, men ändå ;P

2007-05-22 @ 17:44:08
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback