Söndag

Hello gott folk!

Längesedan det bloggades här, sjukEmma har varit i farten igen och blivit av med lite pengar ännu en gång. I onsdags däckade jag totalt jag orkade inte ens gå upp ur sängen. Jag ringde till jobbet och sjukskrev mig vid 07.00 och sen sov jag till12.30 sen sov jag vidare i två dygn...vadå trött?

Helgen har varit  bra, i lördags åkte jag och Daniel och tränade mitt på dagen och sen blev det lunch på bistro kummin på kungsholmen. Jag åkte sen vidare till söder och mötte upp Hanna på Mariatorget och kollade in små inredningsaffärer och fick inredningsnoja!
VI gick till Café Soda och drack Latte och macka och pratade strunt och viktigheter under några timmar tills cafét stängde. Sen bjöds det på en strålande promenad till plattan genom ett vårvackert stockholm med vackert sällskap också!

Åkte hem och handlade stort på konnsum. Jag skulle laga mat till Daniel och det blev en repris på Emmas meny från i torsdags, Potatis och purjolökssoppa med nybakat bröd och en flaska rött. Vi satt och snackade och sen började vi tagga till inför kvällens utgång till den Thailändska tigern där Rominas klubb Caliente hade nypremiär. Vi mötte upp Andreas och intog den Thailändska tigern! Grymt mycket dans och schysst dricka 3 för 100 var min paroll hela kvällen! Sen dök Malin S upp och det var så kul att träffa henne!
Själv blev man uppragad i toakön och Daniel dansade med två som han inte visste var tjejer eller killar! Det var kort sagt en kul kväll!
Daniel bjöd på fyllemat sen på Korvmojen vid zinkensdamm!

Idag har min hyresvärder varit här och grejat inför visningen! Jag ska snart iväg på balett med Johanna men först lite bilder från förra helgens strapatser:



                                                      








Nu är det vår!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Michelle

Vart ska du flytta? Jag kanske inte läser din blogg tillräckligt ingående, men läste nånting om visning i alla fall ;P Sen en annan fråga, vem är hon bruden på bilden?

2007-05-13 @ 21:20:57
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Emma

Hej! Lägenheten jag bor i ska säljas så jag kommer nog flytta hem till mamma o pappa innan vi åker till sydafrika. Tjejen på bilden är en vän som heter Maja!

2007-05-14 @ 13:35:00
Postat av: Michelle

Oh. Vad ska du göra i Sydafrika? Ah, Maja ja. Så var det. Därför jag kände igen henne. Hon har nog varit på 3L nångång..

2007-05-15 @ 19:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback