Snålast i Världen ;-)

Jag har blivit utsedd till den snålaste i min familj....vad har jag gjort för att förtjäna det här :D Jag är fett stolt!

Helgen har bjudit på ångbåtstur till Waxholm med Ola och Susanna och Daniel med picnic i en schysst park som jag fortfarande hävdar var en rondell. Vi hade iallafall fin havsutsikt. Vi åt god picknic mat och delade på en flaska vin. Trevligt trevligt! 

Idag har vi firat mor med lunch i Rotebro! Yey det var trevligt! Tyvärr strejkade min mage sen, jag funderar på att amputera den. Jag hyser agg mot den just nu.

Malin kom och förgyllde min kväll och drack te med mig. vi drack kvinnote på balkongen invirade i filtar! Det är sommar!

Nu är det natt iallafall!

Kram och over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback