Resturang Förrådsgatan

Hello hej!

Här sitter jag nyduschad och redo för att möta min nya dag. Vi ska åka in till kungsholmen för att köpa biljetter till friskis och svettis dag på gröna lund imorgon. Man får gå in tidigare och får radikalt bättre pris som friskis och svettis medlem. Så självklart måste vi åka dit och åka massa roliga saker :-) Vi kanske får sällskap av Andreas vilket blir ännu roligare. 

Annars så har saker och ting löst sig till det bästa måste jag säga. Lite tid och luft har gjort att jag fått perspektiv på mitt liv. Vilket känns väldigt bra. Jag är en person med enormt kontrollbehov...Hur får man bort sådant? Jag vill ha kontroll men inte manisk kontroll...

Daniel har flyttat in i Mickes lägenhet och han trivs bra, han är typ lite förändrad sen flytten. Men dock till det bättre! 

Igår var vi och tränade, längesedan för min del. Det var tungt och jag var grymt trött men ändå skönt. Vi handlade mums på daglivs och när jag stod med huvudet i bröddisken var dte någon som ropade Emma och då stod Jossan där från Rudbeck. Jag blev smått förvånad och kunde inte riktigt placera henne men det klarnade efter ett tag. Vi pratade en stund och sen fortsatte vi våran handling. 

När vi kom hem så lagade vi mat och badade. På menyn stod det igårkväll pasta med ost och spenatfyllning, vitlöksbröd med MYCKET vitlök och avocado och tomat plus ett glas rödvin! Det var så jävla gott så jag trodde jag skulle dö...Det var så underbart gott! Egentligen var det nog inte det men jag var så trött och hungrig och avslappnad efter att ha fått träffa Daniel igen så det var underbart! 




Vi diskade och bänkade oss i soffan och började kika på en film, jag såg första kvarten sen sov jag som en stock! Helt väck! Men acks så skönt! 

I trosdags var mäklaren här och fotade lägenheten, det hade visst blivit bra bilder och min lägenhet hade förvandlats till ett sterilt hem utan personliga saker kvällen innan. På bordet när jag kom hem stod fem GIGANTISKA rosor, jag vet inte om domär kvar från visningen eller om det är Åsa som har köpt dom som tack. Jobbig sits ;-) 
Erik kom över sen på kvällen och käkade middag med mig. Vi lagade exotisk köttfärssås (där Emma glömde löken) och pasta till det dracks det rödvin. Fancy resturang det är på förrådsgatan ;-) 

Nä nu har mannen bubblat klart i telefonen så nu drar vi! 

Bye bye!   


Kommentarer
Postat av: hanna

Nämen, mumma med emma blogg!!
Ses på lördag goding

2007-05-07 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback