Nån jävla städtant

....är jag just nu! Shir jag håller på att städa inför visningen på söndag och eftersom vi förhoppningsvis ska bort fredag lördag så får det bli ikväll och imorgon som är städdagar! Jag vet inte hur mycket som ska städas inför en visning. Jag ligger på knä eller står på stolar och skurar från golv till tak. Det behövs säkert inte men jag tänker som så att det kan alltid vara bra och göra det för om inte nu så ska det ju göras till flytten.
Behöver jag säga att jag egentligen tycker väldigt mycket om att städa! Det är fan så meditiativt!

Daniel ligger med feber i sängen och snarkar som en gris. Det har han gjort sen halv fem med undantag för några kissturer och vattenturer! Japp det var våran helg tillsammans ;-) Nej skämt åsido men det känns lite så! Det är lungt och skönt här nu iallafall! Borde slå in hans presenter, grabben fyller ju år på fredag!

Igår morse blev det ambulansutryckning för mina nycklar kom bort i våra brevlådor, jag är mäkta stolt att jag hann fixa brev till brevbäraren och engagera både grannar och Åsas föräldrar i nyckelletandet plus att hinna till jobbet i tid! Jag var lite uppe i varv när jag kom dit måste jag erkänna!

Cattis har försett mig med Mikas album vilket har varit städmusiken ikväll, jag gillar det verkligen!

Daniel feberyrar....det är lätt påfrestande!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback