One liten update!

Nu var det länge sedan igen men det beror  bland annat på att blogg.se fuckar sig när jag skriver meddelanden. Då blir jag skogstokig! Inte glad! ARG! När jag skrivit långt och ingående och så försvinner det när jag ska lägga upp det.

En resumé av helgen...

Drog spontant till IKEA med Daniel efter jobbet på fredagen. Han kom och hämtade mig på jobbet och sånt tycker jag om. Jag känner mig viktigt och blir glad när jag ser hans huvud i bilen utanför fönstret.
Dte var lite folk på IKEA och det var skönt, vi åt i IKEA-restaurangen och det blev en lyckad kväll. Jag råkade iofs droppa min guldring under en stor pall med kastruller och då menar jag hundra kastruller inte tio. Det slutade med att jag och Daniel låg på knä på golvet båda två och lös med en ficklampa för att få framden mitt på köksavdelningen på IKEA. Behöver jag ens säga att folk tittade =)
Vi handlade mest småpryttlar men kul var det.

I lördags drog jag och Daniel in till stack iväg till Nacka och gick på utbildningsintervju och jag shoppade loss...Eller inte, jag skulle shoppa loss men jag hittade verkligen nästan ingenting som passade. Jag har svällt.
Efter många timmars shopping återuppstod Daniel och vi pös iväg till kungsan och smakade på Stockholm. Daniel stoppade i mig en stödkorv innan för det var kö och jag har en viss tendens att bli jävligt sur när jag är hungrig.
Det var äckligt mycket folk och dyrt så vi hamnade på något hak nästan utanför kungsan men dom hade fin uteservering som vi snikade till oss ett bord på och åt burgare i solen. Mums!

Dock satte ångesten in efter att ha smällt i oss pommesfrites och vi åkte vidare till Kunsholmen och tränade världens mest avancerade intensivpass tillsammans med Andreas och en grymt snygg och lite småsexig ledare. Ni skulle ha sett hans vader. jag har inte sett något i dess like! Han gjorde skitavancerade rörelser och jag har varit handikappad av all träningsvärk. Jag och Andreas dreglade iallafall, Jag vet inte om Daniel gjorde det! ;-)

I går chillade jag och Filip i täbys trädgårdssoffa....Daniel var inne i sin städning så då tjattrade vi i några timmar och det var hemskt kul. Daniel kom sen och vi gjorde avancerad lax och ris! Det var en trevlig eftermiddag och kväll!
Nu ska jag duscha och sen ska jag lägga mitt trötta huvud på en kudde och sova och imorgon är det fredag och Emma och jag ska chilla!

Puss!

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback