Gott vin!

Malin kom med ett så gott  vin ivkäll och det förgyllde många timmar. God mat och gott sällskap! Kan det bli bättre? Nej är mitt svar!
Jag funderar redan när jag har  anledning att köpa ett gott vin!
Mycket prat och tankar :-)

Pappa och mamma har varit här och lämnat flyttkartonger, jag flyr flytten tills på måndag och och sticker till Daniel och chillar i morgon eftermiddag och kväll! Nice bajs!

Rotebro here I come!

Emma och Malin med en flaska barbara Asti eller vad det nu hette! Dyrvin var det ialla falll!


Jag och Daniel påväg till grönan i fredags! Färja I love!

                    Haha vi leker i  lustiga huset! både spökhuset , kvasten, jetline, fritt fall och mycket annat blev besökt av oss i fredags!

Midsommar på landet, yes så var det!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej bönan!
Hur är det? Trevligt med midsommar.
Har du kommit tillbaka till Rotebro nu?
Kramar Hanna

2007-06-22 @ 09:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback