Bränd bakeup-bulle i mickron!

Jag sitter i min numera ödsliga  lägenhet som stinker bränt!
Jag är hungrig och eftersom det mesta jag äger ligger i kartonger antingen hos mamma och pappa eller påväg till dito var det enda jag kunde ens försöka äta det som ligger i frysen. För övrigt typ det enda som finns kvar i min lägenhet.
In i frysen och leta, jag hittade en bakeup-bulle och tänkte yes! mat! Men jag har en gasspis och no tändstickor....ah mickron, yes igen!
Slänger in bullen i mickron och går därifrån. När jag kommer tillbaka nästintill brinner bullen i mickron. Inga schyssta ångor därifrån. Nu står alla fönster på vid gavel för att lukten ska gå ut..... men jag tror inte att den gör det!

Min lägenhet är tom och det regnar. Känns konstigt fast ändå inte. Känns ju som at flytta hem ändå...fast det känns nog fortfarande som det bara är hälsa på hemma som gäller, att jag numera ska bo där känns inte som det har sjunkit in ännu. Men den dagen den sorgen! Får ta det sen! 

Vad händer annars!?! Snart semester, Gotland med Cattis och landet vistelse.....lugn och ro....! 
Jag ska kanske försöka komma in i något slags afrika-mood...kanske!  Shit jag ska åka till afrika. Det är ju helt sjukt! När ska jag fatta det?!

 Lite pictures från midsommar:

 Daniel försöker tygla sitt numera långa Camillahår!

 Emma lånar pappas nya bamsekamera.

 Daniel och pappa tänder grill utan tändvätska.

 Det började regna....nähä!

 Musiken måste räddas!

 Jag fick användning för vinsten på midsommardanslotteriet!

 Daniel försöker "sälja" pappas småvodka flaskor!

 Det gick såhär.

 Glad Midsommar! (regn)

 Det blev fint väder på söndagen!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Alltså... det är verkligen sjukt. men FAN vad lika du och Daniel är. Ni är sådana som kommer hålla ihop hela livet, sådana där som ser precis likadana ut som liksom bara HÖR ihop. Höhö

2007-07-05 @ 23:36:42
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Emma

Du säger det, du är faktist inte den enda som har sagt det, vi har blivit tagna för syskon flera gånger! Lite läskigt ;-) Man vill ju inte vara tillsammans med sin bror juee!!

2007-07-09 @ 11:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback