Sjuk!

Åh hur jobbigt är inte det på en skala när det är varmt, sommar och semester..inte fan ska man vara sjuk då. Men jo då Emma blir magsjuk och har legat däckad i tre dagar. Nu har jag återuppstått från det döda och kan iallafall äta och röra mig lite!
Jag får fetångest av att ligga såhär och jag känner mig ensammast i vrälden. Alla verkligen alla gör något kul ikväll och vad gör jag, nöter på soffan som jag gjort i te dagar nu för att återfå krafterna.

Roligare kan man ha det faktiskt.

Men snart är jag back on track!

Malin var och hälsade på mig och pratade lite på trappan idag det var skönt och mysigt!
Snart åker vi till Sydafrika!

Wow !

Kommentarer
Postat av: nisan

men hjärtat..du ska veta att jag tänkte på dig heela kvällen :)

2007-07-29 @ 20:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback