Dalarna

Sitter och laddar in ny musik på podden.
Har hittat ett nätverk i mitt rum..whhooo internet på den bärbara datorn yes! Äntligen!

Igår tog jag tjuren vid hornen och vaccinerade mig och Romina föllde med som stöd och höll handen. Vi lunchade i stan och tog oss till tanto där vi tog några cider och spanade på folk. Nice

                                                          
                                                                                                    Vi satt i frisbeegolfbanan :-)

Romina fick sitt pride armband och Emma suktade på håll! Nästa år så...:-) 

Nisan kom över och kikade på Ernst med mig sen och drack en kopp te. Sen vältrade vi oss i Ingemar Bergman orgien på tv.n. Många skratt! 

Nu ger jag mig av till dalarna med Daniel :-) 

Kram och Goodbye!
                                    

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Emma!
Har det känts bra att börja jobba?
Imorgon är det min sista dag. Jippie!!
Tänkte bara säga att min bloggadress är blings.blogg.se. Såg att du skrivit inlägg på bling.blogg.se, som är någon annans blogg. Bara så att du vet om du skulle vilja läsa.
Hoppas ni får det bra i helgen!
Kramar//Sanna

2007-08-09 @ 19:46:48
URL: http://blings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback