Dagens Resumé

Åkte in till stan med Filip. Dagens bästa beslut!
Vi åkte in till stan och hamnade på  söder och efter att Filip fått matsvacka hamnade vi på Burger King och han fick äntligen i sig lite mat. (vilket var tur)



Vi promenerade ner till Slussen där vi fick tipset av Malin på IQ-svaret att det var ju massa båtar i stan, shit dom måste vi ju se! Efter att ha varit osäkra en stund var dessa båtar befann sig såg vi alla master och vi drog oss ner till shipsen och spanade och spanade. Vi såg min mammas kusiner och lita annat folk. Bibblatanten från rudbeck också!

                          
Grått men inte regn                             Filip fotar

Sen när vi promenerat till kungsan åkte vi till kista och käkade middag, jag åt grekiskt. Mumma vad gott det var!
Emma och Kelly mötte upp och vi tittade på filmen med dom gula tecknade gubbarna på! Jag har glömt hur man stavar till Simpson's! Det är sent nu!
Kul film, verkligen!

När jag väntade på tåget i Sollentuna kom regnet
 



När jag kom hem till Rotebro var det fint igen och jag gav mig ut och sprang sen väntade BECK!

Och lite chips, jam ne jag hade faktiskt sprungit ;-)

Imorgon kommer Daniel hem igen! Yey!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback