update

idag får jag se lägenheten, ja eller alpstugan som jag envisas med att kalla den. det ska bli spännande.
igår var jag, sanna och maja ute och käkade middag och vinglade på stan. vi slog nog rekord på hur nära det faktiskt var att vi gick ut....men skam den som ger sig, det kanske går till påsken!
usch vill inte tänka på påsken....ensamt..!
det var iallafall en trevlig kväll på cozy med mycket bra prat. tack!

har precis snott lite bilder från nisan från våran änglagårdskväll här hemma, ska lägga upp dom. hur kan änglagård ha en så stor plats i våra hjärtan och hur kan vi garva läppen av oss åt rut och alla andra? nisan du får komma och stödtitta på änglagård i alpstugan med mig, ska bara göra iordning ditt rum :-) 

      Grannens julkulor!

ett lästips: DN:s insidan idag, intervju med författaren Jenny Tunedal, jag kommer garanterat läsa hennes bok som kommer i mars.

Kärlek och frid!


Kommentarer
Postat av: nisan

Can't wait :)

2007-12-28 @ 13:32:46
URL: http://nisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback