Långsam process

Träningen ger mig ork, ork att hålla ordning på alla känslor och tankar.
Jag och Malin var på skivstångspasset ikväll och efter det har jag gått som i ett adrenallinrus, jag vet inte om det var passets förtjänst eller Malins. Det var så skönt att träna och svetten sprutade även om allt inte gick perfekt, ingenting måste gå perfekt längre.
Kvällen avslutades hemma hos Helena med Nisan och kladdkaka...muums! Kärlek!
Malin och jag åkte förbi min och Susannas alpstuga idag innan träningen. Lite pirr och förväntan finns i magen, det börjar komma nu.
Synd bara att Malin åker i vår...en förlust till, men Malin kommer tillbaka.
Jobbade idag på förskolan. Precis vad jag behöver nu. Få göra några gästspel där och tanka kärlek och värme. Jag älskar mina barn där...det finns inget bättre. Det var så skönt att träffa Cattis också.
Imorgon börjar ett nytt jobb, en ny tid, nya upplevelser, nya kunskaper.

Hoppas på våren,
en långsam process,
med små steg.

I tisdags målade jag, jag vet inte om du ser det jag gör.
Hann även med en fika med Rebecka med många råd och tankar, en härlig stund av värme.

Jag är så tacksam över alla i min närhet just nu.

Försöker hålla mig ifrån men det är som en berg och dalbana, ena stunden är huvudet oavnför vattnet och andra stunden är det under.



Snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback