Middag med la familia

Ikväll har vi intagit sprontan grillmiddag med familjen, Johanna, lasse och Daniel kom över och grillade...mumma! Synd bara att jag föråt mig på cashewnötter innan så jag var inte ett dugg hungrig :-P
Det har iallafall varit trevligt trevligt och  nu har Johanna och Lasse begett sig till Värmdö och Daniel åkt hem till Norra Djurgården ;-)
Och Emma ska snart sova sin skönhetssömn för att orka med morgondagens inskolningar.

Imorgon kväll blir det Ki mama och sushi för hela slanten, det är den 15 och jag och Daniel firar 2 år och 9 månader, tror jag, hm.... Sen avslutas nog kvällen med japanska "trumdunkare" (i brist på annat ord)  på stockholms kulturfestival!

Over and out från en gladare Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback