Just nu...

....är det bara så himla tungt. Jag är arg och ledsen för något som jag inte vågar konfrontera. Rädd för mig själv.
Vill bort bort långt bort. Måste få svar men var finns svaren.
Vad fan ska jag göra med mitt liv. Jag har inga svar....tiden rinner iväg. Snart är det dags att åka. Och jag har inget som tar vid.
Vill här ifrån, orkar inte vara nära inpå. Inte när vi är så långt borta egentligen.
Inga ord, ingen värme, ingen förståelse, bara tassa på tå och försvinna in i vrår.
Du går dit jag går hit.

När smäller det? Hur länge håller du det inom dig? Hur länge håller ni det inom er? Eller är det bara jag?

Mitt huvud är överfullt, och det finns ingen utväg ännu. Måste hitta en utväg.

Hatar att vara under samma tak....

Taggar taggar taggar,jag vill inte vara här. 

image89

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback