Är det Måndag eller Tisdag idag?!?

....förvirringen i mitt huvud är total...det är förmycket! Fast ändå mår jag riktigt bra idag :-) Det gör mig glad!
Cyklade till jobbet imorse, åh det är så skönt och allra helst nu när det finns en ordentlig dusch och man kan känna sig fräsch hela dagen och inte gå omkring som en svettboll :-P
Rutinerna börjar sätta sig på jobbet och vi irrar inte runt som fullt lika yra höns som förut.
Det är kul men ändå skönt på något sätt att det är begränsat, att vi ger oss av faktiskt!

När jag kom hem idag stack jag ut till spåret och sprang lite. det var underbart väder. Sommar! ville liksom inte gå in sen när jag kom hem men det gjorde jag och tog tag i mitt rum och min bokhylla. Jag och Daniel har ju varit på IKEA och handlat lådor att ha saker i men jag har inte tagit tag i att organisera upp det hela men nu ikväll gjorde jag det och det finns således inga bruna kartonger med saker i bokhyllan längre. En grej mindre att tänka på som jag dragit på länge länge....

Har en hel del saker kvar att fixa inför Afrika...shit ska jag verkligen åka dit?

Har faktiskt tagit tag i framtiden på allvar nu och kollat utbildningar och kurser för fullt. Börjar få lite struktur men det är fortfarande alldeles för många val och Emma vet fortfarande inte vad som känns riktigt rätt...hm...Socionom, Beteendevetare, hälsopromotion, Personalvetare...alternativen är många....Vad passar mig bäst? Vad är jag? 


image115 

Emma med ögonen på framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback