And now it's time for Vätö

Detta börjar mer och mer bli en reseblogg ;-)

Igång på jobbet igen och det är kanonkul, bara jag slipper vara med barnen, :-P Läskigt att all personal känner så samtidigt, känns liksom lovande inför hösten :-)
Vi packar upp försöker ställa i ordning och göra fint och framförallt organisera upp arbetet, det går sådär. Il chefo insjuknade just och en annan arbetskamrat har ofungerande ben så det är kanon.

Igår eftermiddag cruisade jag och Cattis i Sollentuna tillsammans med Thure, vi införskaffade lite presenter och andra grejer och sen bar det av till en arbetskamrat för vin och middag, och du milde vad trevligt det var. Förstår inte hur man kan skratta så mycket. Värdinnan hade alldeles för stora vinglas viket resulterade i att Emma drack för mycket vin och blev ganska glad i hatten =) Men banne mig vad trevligt det var, FAKTISKT! Jag hade träningsvärk i magen när jag kom hem och var så uppe i varav så jag ringde nog hela min telefonbok för att få prata! 

Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka på roadtrip med Malin till Vätö! Dom andra grabbarna har redan åkt! Emma, Erik och Daniel har varit och handlat och gett sig iväg till Vätö med Helena och Pelle! Det kommer nog bli en kanonhelg, det ryktas om kräftskiva och det är ju aldrig helt fel. Jag får ta med mig Jerry Williams skivorna  så det blir lite drag! 
 
Nä dusch nu och tvätta av sig arbetesdammet eller svetten!

Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: nisan

nä vad hemskt att ni ska till vätö och leva loppan och ha det mys medan jag sitter här hemma i regnet med näsan i anatomiboken - livet är inte rättvist tycker jag, ni kän väl tänka på mig liite i alla fall?

2007-08-10 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback