Hockeyspel

Jag och Daniel har precis lirat hockeyspel för fulla muggar, ja allafall jag.
Daniel däremot han tar det försiktigt och långsamt så att gubbarna hinner med ;-) 
Ikväll har det varit full aktivitet, det har tvättats, pluggats och bakats bröd, som för den delen är helt jävla livsfarligt pga av sin extremt hårda yta! Vi har även invigt den "nya" tvättställningen som fungerar förträffligt bra! Tack jobbet! och Cattis! :-)
I eftermiddags var jag och fikade med Erik på John Chris, Vi drack latte och choklad samtidigt som vi mumsade ostfrallor. Det blev nästan lite julstämmning när man fick pysa ner i en stor fåtölj längst in den där mörka men dock mysiga lokalen. Det blev en trevlig eftermiddagsfika med mycket prat :-) 

Det känns som att det har gått i ett i ett sen i onsdagsmorse.
Föräldramöte på onsdagskvällen och mellan 15-18 på eftermiddagen fick jag något superryck och klädde väggar och tak med teckningar som barnen har gjort och jag skrev ut kort på barnen så att skrivaren glödde. Jag producerade en årsranson av dokumentation på tre timmar.
När klockan var 17.45 slängde jag mig in på toaletten och bytte om och sen ut till föräldrarna. Det var ett bra möte! 

Sen sprang Emma nytt rekord ner till stationen för att möta upp Nis på tåget. Vi begav oss in till stan för att gå på systerobror där vi såg Jonas Gardell mfl "stå uppa"  Det var riktigt bra och framförallt kul. Jag drack en staropramen vilket var åratal sen jag gjorde. Det var den godaste ölen jag druckit på länge. Tyvärr var det så varmt att ölen blev ljummen för fort. Det var packat med folk! Massor med studenter och annat kul folk.  När vi begav oss dit kändes det nästan som sommar i luften! Snart kan man sitta med sin öl i handen uteanför i solen kanske!
Jag och Nis propagerar för mer spontana roligheter i veckorna :-)

Jag är ledig imorgon, annars hade jag nog sovit nu. Jag ska till karolinska och lämna massa blod och sen är det begravning. Hoppas på att hinna med och träna sen på kvällen med Daniel. Jag ligger back efter att han börjat träna med Andreas!

Nu är det natten!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Chokladmannen

Tack för fikat! :-D

2007-04-20 @ 12:50:49
Postat av: Michelle

Vems begravning?

2007-04-23 @ 19:52:43
URL: http://eyeofstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback