Falaffel på illgrön stol

Sitter här hemma nyduschad efter en kort visit på gymmet. Klockan blev alldeles för mycket så jag sprang i ca: 20 minuter på löpbandet och sen tränade jag lårmusklerna och gav upp. Det är så jävla tråkigt att träna utan Daniel jag kan bara inte göra det. det är inte ens pyttelite roligt det är oroligt att träna utan honom. Det var bara superbiffar som var på gymmet annars förutom lillajag som kände mig som en stor flodhäst i jämförelse med alla andra tränade människor. Nu sitter jag och smäller i mig smörgåsar som jag bakade igår som tröst :-P

Träffade Malin och Emma efter jobbet, vi besökte Kilroy i sommarvärmen. Vi träffade Ida som själv har rest i Sydafrika och hon kom med mycket bra tips och vi har planerat om en hel del nu. Hoppas det klaffar med flybiljetter och allt annat. Jag och tjejorna gick till ett kebabhak brevid kilroy och intog falaffel medans vi planerade hur vi skulle få ihop allting. Självklart upptäcker vi att vi räknat fel men det gick att lösa. Kebabhaket hade illgrönastolar som jag var tvungen att föreviga så att ni kunde få se dom:

 


Vi planerade för fullt och åt och Emma sprang på toaletten i ett kör :-P




Nu ska jag gå och sussa!

Dagens vuxenpoäng: Jag stör mig på att det blir så skräpigt på gatorna när det har varit derby på Råsunda.
 

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback