Broken Promise Land

Hallå hallå gott folk!

Jag är för tillfället frisk, yes I'm alive :-) Still going strong, back on track!!!!
Sitter här och fifflar över musik på podden. ust nu står Weeping Willows på tur. en mycket bra skiva! Jag och Danne lyssnade på den på väg hem från Värmdö igårkväll. Den passade då :-) Vi färjade för första gången på egen hand, vi klarade det mycket galant, stolt!
Vi hälsade på systern igår i nya huset, ja eller nya och nya, det är inte så nytt längre men fint är det iallafall. Vi fikade och åt nötbröd för fulla muggar och drack latte på altanen. Sen gick vi ner till vattnet och promenerade ett bra tag. När vi sen kom hem kurrade magarna ganska så mycket så Danne slängde ihop en laxpaj och jag kollade på gamla foton. Nostalgi!

Innna vi åkte till systern så hann vi med ett besök i pingis på morgonen, vi hann även med en bil som inte ville starta sen. Men något historiskt är att jag tankade och BETALADE på OKQ8 igår, det var första gången!

I fredags åkte jag och Danne och tränade efter jobbet. Det var himla skönt för det var så himla lite fok på gymmet. Jag tog steget upp på den svarta mattan och provade skivstången, fan vad tung den är. Jag trodde inte alls att den skulle vara så tung! Påväg hem slank vi in på dagslivs och handlade massa god mat och kvällen tillbringades sedan i köket och i soffan med massor av god mat och let's dance!

Idag var det bara att stoppa in huvudet i tvättmaskinen, mitt nya uttryck för jobbet, för det är så det känns, allt som oftast iallafall. Jag är trött på jobbet, behöver jag ens säga det? Men idag har det varit ganska bra.

Nu är det dasg för Anna Pilh! En av favoriterna!

Kortvecka, snart påsk, Kanske romme! Skönt!

Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vill oxå till romme!!!! jag kommer till stockholm på lördag! :)

2007-04-03 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback